امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

عشق کوچولو خاله

امیر حسین داره میاد

1394/11/19 14:05
نویسنده : خاله اعظم
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امیر حسین خان ما داره میاد بغل

آخه تو یه شهر دیگه زندگی میکنن البته سه ساعت بیشتر فاصله نیست تا شهر ما 

مامانی امیر حسین گفت کلی عکس میاره از سیسمونیش تا  بزارم تو وبش

niniweblog.com  

امیرحسین جان خاله با اینکه هنوز تو شکم مامانتی و من فقط میتونم لگد زدنای محکمتو ببینم

ولی دلم واسه همون لگد زدنات اذیت کردنای مامانتخندونک خیلی تنگ میشهمتنظر

راستی خاله مامان جون (مامان خودم) واست یه لباس خوشگل بافتن اگه بدونی با چه ذوقی واسه اولین نوه اشون لباس میبافن 

گوگولیییییییی خاله دوستتدارمبوس

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

♥سیما♥
23 بهمن 94 15:49
سلام خاله مهربون امیرحسین جون//چون وبتون خیلی خوشگله وقراره یه پسرگلی هم بیاد توی دنیای ما وب پر مهرتون رو لینک کردم/
خاله اعظم
پاسخ
سلام سیما جان منم وب خوشگل شما رو لینک میکنم
اورانوس
1 اسفند 94 11:16
اگه به وبم سر بزنی خوشحال میشم ...
مامان سما
1 اسفند 94 12:00
سلام عزیزم...نوشته هات قشنگن...نوه اول هستش ؟؟ آخه ذوق و شوقت خیلی زیاد هس...نوه های اولم زیادی ذوق و شوق دارن...
خاله اعظم
پاسخ
سلام عزیز مرسی ....از لطفت ..بلههههههه نوه اوله