امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

عشق کوچولو خاله

خدایا....

1394/12/15 13:56
نویسنده : خاله اعظم
104 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عشق خاله رو امروز بردن دکتر واسه زردیش مثل اینکه باز دوباره زیاد شدهگریه

خدایا......خواهش میکنم زود خوب شهغمگین

یا امام رضا انشاالله که دیگه نیازی به دستگاه نداشته باشه من به شما متوسل میشم ای امام مهربونمحبت

دوستان خوشحال میشم واسه زود خوب شدن امیر حسین عشق خاله دعا کنید

انشاالله همه نی نی ها زود زود خوب شن 

آمین.

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

شقایق دیزاین
16 اسفند 94 18:12
http://god.niniweblog.com/
اعظم ابراهیمی
17 اسفند 94 9:54
سلام خاله کوچولوی مهربون خوبی .من دوست اکرمم.بهش سلام برسون بگو ماشاالله نازه خدا حفظش کنه کوچولوی خاله رو.ان شاالله همه جا و در تمام مراحل زندگیش موفق و خوش شانس باشه
خاله اعظم
پاسخ
سلام عزیزم خوبم ممنون.بله میشناسم.اونم سلام میرسونه خییییییییییلی ممنون
نیلوفروعلیرضاجون
20 اسفند 94 12:42
چ عنوان قشنگي داره وبتون آخه من نیلوفر هستم، وبتون 20 به منم سر بزنيد کلبه خرابه ما رو مزين کنيد...
خاله اعظم
پاسخ
سلام مرسی از حضورتون بله حتمی میام
نسیم جون
26 اسفند 94 10:29
سلام ایشالله که زود سالم و سرحال بشه و با شیطونیاش نذاره شما حتی یه ذره بخوابین!
خاله اعظم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از دعات خداروشکر خوب شده داره کم کم شیطونیاشو شروع میکنه
نسیم جون
3 فروردین 95 13:09
چرا دیگه پست نمی ذارین؟؟؟؟منو از حال امیرحسین بی خبر نذارین
خاله اعظم
پاسخ
ببخشید نسیم جان به خاطر درسامه دیگه چشم حتمی